İstikbal, Bellona, Mondi, İstikbal Mutfak, Halı ve Aksesuar markalarının üretimini yaptığı tüm ürün gruplarına Satış Sonrası Servis Hizmeti vermek üzere Boyser, 2007 yılında kurulmuştur. Şirket 147 çalışanıyla Kayseri’de 10.000m2 kapalı alanda faaliyetlerini sürdürmektedir. Boyser; Yedek parça tedarik, İade ürün ve yedek parça kabulü, Müşteri şikâyetleri alma ve sonuçlandırma, Eğitim, Denetim, Düzeltici ve Önleyici faaliyetler, Müşteri hizmetleri yönetimi, Montör ve eksperlere iş elbiseleri sağlama, Yasal süreçler (TSE,4077 Tüketici Yasası, Hizmet yeri yeterlilik ve Sözleşmeler) gibi hizmetler sunmaktadır.

Bu hizmetleri 147 teknik personeli ile merkezde; 17 Bölge Müdürlüğü, 7 Şube ve 16 Home Ofise ile ülke genelinde 40 noktada; 123 Eksper aracı, 246 Eksper ve toplam 512 uzman çalışanı Satış Sonrası Servis Hizmeti sunmaktadır. ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesini alan Boyser A.Ş aynı zamanda sektöründe bu belgeyi alan ilk firma olmuştur.

Gelişen ve değişen tüketici beklentilerine entegre, en kaliteli Satış Sonrası Servis Hizmeti en kısa zamanda müşterilerimize ulaştırmak hedefi ile hizmetlerine devam etmektedir.

Adres: O.S.B. 43. Cad. No: 37 / B 38070 Melikgazi - KAYSERİ

Telefon: (90 352) 322 19 77

Faks: (90 352) 322 19 80

Web: www.boyser.com.tr

Ünvanı: Boyser Servis Hizmetleri Sanayi ve Tic. A.Ş.

Kuruluş: 2007/Kayseri

Sermaye: 1.000.000 TL

Toplam büyüklük: 10.000 m2 kapalı alan

Çalışan sayısı: 154

Şube veya bayi adedi: 17

İSTİKBAL

BELLONA

MONDİ