Basın Odası

Montor & Eksper Eğitimi
2024 Yılı Eğitimimiz
İstikbal, Bellona, Mondi Home, Gümüşsuyu Halı ve Doqu Home markalarımıza hizmet veren Bayi Montör ve Servis Eksperlerimizin 2023-2024 yılı Teknik ve Beşeri İlişkiler Eğitim süreci başlamıştır. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefleyen markalarımız bu hedefe ulaşmak için sahada görev alan tüm personellerinin etkinliğini ve yetkiliğini artıracak eğitimler düzenleyerek onların yanında yer almaktan memnuniyet duymaktayız.

Boyser Çağrı Merkezi Eğitimleri
Mobilya grubu markalarımız İstikbal, Bellona, Mondi, Gümüşsuyu ve Doqu Çağrı Merkezi Eğitimleri İstanbul’da gerçekleştirilmiştir. Markalarımızın Müşteri İlişkileri Yönetim sistemlerine katkı sağlayacağını ümit ettiğimiz etkinliklerimize katılım sağlayan paydaşlarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Boyser Çağrı Merkezi Eğitimleri
Boyser Servis Hizmetleri A.Ş olarak ‘’Memnuniyetinizin Adresi ‘’mottosu ile Markalarımızın Satış Sonrası Servis Hizmetleri faaliyetlerinde işin odağına Müşterilerimizi koymakta ve tüm süreçlerimizde %100 Tüketici Memnuniyeti bakış açısı ile çalışmalarımıza devam etmekteyiz.
Mobilya Mağazacılığı’nda
Dev Eğitim Seferberliği
2019-2020 Eğitim sezonunda İstikbal, Bellona, MondiHome, Gümüşsuyu Halı ve Doqu Home markalarımıza hizmet veren Bayi Montör ve Servis Eksperlerinden oluşan 2.500 kişilik personele Teknik ve Beşeri Eğitimler verilmiştir. Mağazalarımızdan mobilya, halı ve ev tekstili alışverişi yapan müşterilerimizin, satış sonrasıda eğitimli çalışanlarımızla yanlarındayız.
Boyser Çağrı Merkezi ile
%100 Müşteri Memnuniyeti
Çağrı Merkezi Hizmet İçi Eğitimleri ile Müşteri Temsilcilerimizin Marka Tüketicilerimize %100 Marka Müşteri Memnuniyeti Odaklı hizmet akışı sağlanmaktadır. İstikbal, Bellona, Mondihome, Gümüşsuyu ve Doqu Home markalarımızın müşterilerinin memnuniyeti çalışmalarımızın temel odağıdır. Boyser’de çağrılar ve istekler cevapsız bırakılmaz.